| ---------------------------------- 
                  Bilder ------------------------------------- | 
              
               
                | Treff | 
                Medlemmenes 
                  sykler  | 
                Annet | 
              
               
                Medlemmenes motorsykler | 
              
               
                 | 
              
               
                |   | 
              
              
                  
                    Moto Guzzi Mille GT, 1988-modell, med lettet svinghjul og 
                    elektronisk tenning type Lucas Rita, ellers er den stort sett 
                    original. Sidevogna er en Flexit krengevogn produsert i Nederland. 
                  Eier: Jul Langsjøvold (medl.nr. 299)  
                
  | 
              
               
                  
                    Moto Guzzi Nevada 750 ie, 2005-modell. 
                    Eier: Keijo Korpela (medl.nr. 1269)
 
  | 
              
               
                  
                    Moto Guzzi Breva 750ie, 2005-modell 
                    Eier: Sølvi Strifeldt (medl.nr. 1245) 
                Før pekeren over bildet og se hvordan sykkelen så ut i originalfarger. 
                     | 
              
               
                  
                  Moto Guzzi V 7 Sport  - 1971-modell   (VK11306)  "Svarten" 
                    Eier: Erik Braaten (medl.nr. 1036) 
                  Dette er et meget tidlig eksemplar av arten, den   har aldri vært lime grønn med rød ramme - slik historien hevder alle var. Den   har etter sigende vært svart fra fabrikk. Sykkelen ble solgt ny i Italia, men   ble eksportert til Tyskland på tidlig 80-tall. Der ble den påkostet en   masse penger hos Dynotec; portede topper med twin spark, 88 mm sylindersett   på original V7 Sport veiv, balansert motor, lettet svinghjul og elektronisk   tenning (som fortsatt virker utmerket). Den går meget bra fortsatt.   Lafranconi'ene og Tarozzi tilbakeflyttet fothvilersett er ikke originalt på   denne sykkelen, men passer veldig godt inn.  
  | 
              
              
                  
                  Moto Guzzi 1100 Sport Corsa,   1998-modell
                  Eier: Bjørn Auglend (medl.nr. 1270)
                  
                   
                  Corsa'en er laget i 200 eksemplarer, og er i   utførelse identisk med sin  
                  søstermodell Daytona RS i alt annet enn den 8   ventilede motoren. Denne har jeg importert fra Tyskland. Den er modifisert av   Dynotec med endrede topper med  
                  twin spark, ny kamaksel, tilpasset EPROM,  5,5"   bakfelg, Õhlins sentraldemper og endret gaffelvinkel foran. Resultatet har blitt en kvikk og letthåndterlig sykkel  
                  som jeg   skal ha mye moro med. 
                
  | 
              
               
                  
                    Moto Guzzi V65 C, 1985-mod., med en liten personlig touch. 
                    Tidligere eier: O. Annfin Havdal (medl.nr. 94), hvem eier 
                    den nå? 
                  
  | 
              
               
                  
                    Ducati 996 SPS, 2000-mod., med "grom chip" og Termignoni 
                    eksos. Forøvrig mye carbon. 
                    Eier: Knut Bjørkmo (medl.nr. 1214)  
                  
  | 
              
              
             
               
                  
                    Moto Guzzi SP 1000 III, 1989-mod. 
                    Eier: O. Annfin Havdal (medl.nr. 94 
                    Før pekeren over bildet og se detaljer                 
                
  | 
              
               
                  
                    Moto Guzzi 850T, 1975-mod. 
                    Eier: Tore Kvæven (medl.nr. 1119) 
                  
  | 
              
               
                |   | 
              
               
                 | 
              
               
                |   |