NMGK Hjem Registrer Logg inn

Innlegg: 7  [ Viser: 6 til 7 ]  Sider: 1 2  [ Viser side 2 ]

Norsk Moto Guzzi Klubb ForumTekniskStart på Cenaturo
Som vanlig start med det lette. Satte batteriet direkte på bensinpumpa og intet skjedde. Antar at pumpa er død. Den lurte meg i begÿnnelsen ved å pøse ut litt bensin, men siden ble det altså stille.
Er dog mer bekymret over at ikke selvtesten fungerte i det hele tatt. Muligens kommer det mer.

Linken som en la inn var suveren med å sorte ut hva som går hvor av ledninger.

Vet noen om en bedre og billigere bensinpumpe som kan brukes? Den orginal koster 3400 + moms og sykkelen er knappe 4 år og nesten ingen km....

PerM

Det høres jo ut som om pumpa er gåen. Har du tatt den ut og sjekket den ? Jeg trodde også at min Bimotapumpe var gåen, men det var filteret som var tett. Det er et filter inne i tanken, på pumpas inngang. Det artet seg slik at jeg fikk kjørt noen minutter, men så var det slutt. Så kunne den stå stille en halvtime, så gjentok det samme seg.

Jeg vet ikke om du kan bruke andre pumper, det må jo stemme både med mengde, trykk og fysisk utforming/innfesting. Uansett, om du kan bruke ei Ducati-pumpe, er nok de noe billigere. Jeg mener den 916-pumpa som er maken til min Bimotapumpe, koster under 2000 kr. Dette er ei lita sylindrisk pumpe inne i tanken.

Anders
Anders Hørtvedt
Norsk Moto Guzzi Klubb ForumTekniskStart på Cenaturo

Innlegg: 7  [ Viser: 6 til 7 ]  Sider: 1 2  [ Viser side 2 ]

Forumets Status
4650 medlemmer har skrevet 205 meldinger fordelt på 85 emner / 4 kategorier / 2 forum.
Brukernavn
Passord

Automatisk innlogging? (krever cookies)
Vi ønsker vårt nyeste medlem Dominictaxia velkommen.
Det for tiden 0 medlemmer innlogget i forumet.
Innloggede medlemmer:
Alle innlegg er medlemmenes private meninger. Norsk Moto Guzzi Klubb er ikke ansvarlig for innleggenes innhold.